keskiviikko 18. elokuuta 2010

Ex t-paitoja

Minä suorastaan himoitsen saada kaikki susikuvat itselleni jossain muodossa, joten vuosien mittaan minulle on kertynyt vinopino myös t-paitoja. Osa paidoista on kulunut käyttökelvottomaan kuntoon, mutta kuvat ihmekumma ovat pysyneet ainakin osassa todella hyvässä kunnossa. Koska halusin tietysti säästää kuva valtuutin äidin auttamaan minua asiassa. Äiti onkin leikannyt monesta paidasta kuvan irti ja ommellut taustaksi joustamattoman kankaan. Itse olen täysin peukalo keskellä kämmentä ompelukoneen kanssa. Näin olen saanut rakkaat kuvat talteen.

Viime aikoina olen ruvennut ostamaan osan paidoista ja nykyisin kankaisista kauppakasseista, joihinka markkinoilla painavat myös suden kuvia, itselleni sitä varten, että ne päätyvät seinälle. Joten esittelen nyt pari kokoelmaani päätynyttä kuvaa.

Tämä kuva oli alunperin lasten t-paidassa. Minulla oli jo valmiiksi sama kuva itselläni pitkähihaisessa paidassa, jota edelleen pidän. Mutta koska t-paita oli niin halpa ajattelin sen huutaa itselleni parilla eurolla. Näin sain tämänkin kuvan sitten seinälle.


Tämän kuvan painatin joskus vuosia sitten itselleni markkinoilla t-paitaan. Uskottelin äidille, että "kyllä minä sitä pidän". Tuolloin jo pukeuduin jatkuvasti mustaan joten äiti epäili, mutta maksoi paidan. Onneksi rakas äitini ymmärsi jo tuolloin minun rakkauteni susiin. Vuosia paita lojui kaapissa piilossa odottamassa, että äiti sen suostuu leikkaamaan ja ompelemaan siihen taustakankaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti